A magyar vidóportál!
 A jobbnál jobb videók gyűjteménye. Sok jó ember jó helyen.
Regisztráció | Belépés | Segítség
Videóim   |   Kedvenceim   |   Lejátszási listám   |   Csoportjaim   |   Profilom

Találatok cimkéi: . szálláshely, 404 ufológus UFO földönkívüli találkozás, Balaton, Repülőgép, Szállásinfo, akciok, aquapark, baleset, barnulás, buli, család, felszállás, fitnes, fürdés, gyerek, gyógykúra, helikopter, heliopter, hold, humor, hévizi apartman, kamu, katona, keszthelyi szállás, kényszerleszállás, masszázs, meglepetés, miért?, nyaralás, nyaraló, nyár, pihenés, politika, poén, reklám, repülő, skertelen felszállás, strandolás, szabadstrand, szabadság, szoba kiadó, szállás, szállásfoglalás, szálláshely, szálláshelyek, szálláskereső, szállások, szörf, telefon, termálfürdő, thermál, társadalom, társaság, uszoda, utazás, utazási ajánlat, vendég, vicc, vitorlás, víz, wellnes, wellness, élményfürdő, üdülő
Rendezés: Feltöltés dátuma - Név - Nézettség - Osztályzat szerint
Keresés: szállás
Eredmények 1-20 összesen: 21
A Ház 100m2- es két színtes Balatonlelle központjában közel a vízparthoz 10-12 fő ideális nyaralására szolgál. Fekvése a cenrumtól, és az élményfürdőtől 400m távolságon belül. Elérhetőségeink : +36 30 9327575 vagy a +36 4319780 06 85 354-780 E-mailben magyarosi_vendeghaz@citromail.hu vagy a balatonlelleivendeghaz@gmail.com - ra Várjuk jelentkezését !
Kategóriák Szórakozás
Feltöltve: 4809 napja | Feltöltötte: Tomcso69
Hossz: 0:44 | Megnézve: 12952 | Hozzászólás: 0
Még nincs minősítve.
Kellmes családi nyaralást keres? Kéjen tölünk egyedi ajánlatot. Megbizhatóság,igényesség és megfizehtő árak. Felszerelt apartmanokkal várjuk grátiszként ingyenes családi medencehasználat a forró nyári napokra Ár már 25oo forinttól / személy Kell ennél jobb ajánlat Balatontól 7 km-re Héviztól 1200 méterre Hegyvidéki hangulattal várjuk Egy kattintást még ma megér
Feltöltve: 4778 napja | Feltöltötte: ddspension

szerencsétlenség
Feltöltve: 6148 napja | Feltöltötte: batya
Hossz: 0:47 | Megnézve: 21109 | Hozzászólás: 0

Erdélyi István protest filmje 2007-ben meghívásra, a Lenecek című könyve bemutatójára érkezett Tiszadobra, az úgynevezett Gyermekvárosba. Gyönyörű kastély, gyönyörű park, de az állami gondozottak, a lelencek nem az óriási kastélyban élhettek, ott csak az igazgatói iroda volt. A gyermekeket egy panelház folyosóinak szobáiban szállásolták el.
Kategóriák Hírek
Feltöltve: 4611 napja | Feltöltötte: receteg
Hossz: 10:17 | Megnézve: 15349 | Hozzászólás: 0
Még nincs minősítve.
Thermálfürdő - Strand - Gyógyfürdő - Aquapark - Élményfürdő - Fedett Uszoda - Wellness - Szabadstrand - Gyógykúra - Masszázs - Szálláshely - Magyarország
Kategóriák Szórakozás Reklám
Feltöltve: 5356 napja | Feltöltötte: letterhunter
Hossz: 0:35 | Megnézve: 17480 | Hozzászólás: 0
Repülőgép felszállás.
Kategóriák Humor Jármű
Feltöltve: 6226 napja | Feltöltötte: msfos
Hossz: 0:30 | Megnézve: 19815 | Hozzászólás: 0
Még nincs minősítve.
Nyaraljon Balatonlelle közponjában a vízparttól 200m távolságra. A ház két színtes 10-12 fő kényelmes nyaralását biztosítja a centrumtól, és az élményfürdőtől 400m- ren belül. Elérhetőségeink : +36 30 9327575 vagy a +36 30 4319780 06 85 354-780 - as telefonokon. E- mailben : magyarosi_vendeghaz@citromail.hu vagy a balatonlelleivendeghaz@gmail.com - ra Várjuk jeletkezését
Kategóriák Szórakozás
Feltöltve: 4809 napja | Feltöltötte: Tomcso69
Hossz: 1:19 | Megnézve: 14419 | Hozzászólás: 0
A katonák partaszállnak.
Cimkék: katona, humor, vicc, poén
Kategóriák Humor Szórakozás

Kategóriák Jármű
Feltöltve: 6349 napja | Feltöltötte: jancso
Hossz: 0:17 | Megnézve: 24333 | Hozzászólás: 0

Repülőgép leszállás, egy kicsit rázósan sikerült.
Kategóriák Jármű

Feltöltve: 6156 napja | Feltöltötte: judit73
Hossz: 0:28 | Megnézve: 22598 | Hozzászólás: 0
Még nincs minősítve.
Találjon és foglaljon szállást nálunk! Több mint tízmillió látogató,több mint 9 év tapasztalat: több mint szállás!
Feltöltve: 4882 napja | Feltöltötte:
Hossz: 0:20 | Megnézve: 15792 | Hozzászólás: 0
Még nincs minősítve.
Hajnal 3kor találkoztunk mert neki akkor volt jó. Kocsival voltam. Mint ne mondjak megváratta magát rendesen több mint fél órát vártam rá mire elődugta végre a pofáját. ő is kocsival jött azt mondta az enyém hadjam ott és az övével menjünk tovább. Ez nekem nem tetszett de kénytelen voltam otthagyni a kocsim vagy 404 ott hagyott volna. Nem volt valami kedves. Elővett egy műszert aminek radar hangja volt azzal az egész testem átnézte és a hasam környékén becsipogott azt kérdezte műtötték valaha a hasam környékén mondom nem. Akkor menjek vele mert kiválasztott vagyok. De én tudtam magamról hogy nem vagyok kiválasztott szerintem megnyomhatott egy gombot hogy a készülék bejelezzen mert nekem semmi se volt a hasamba. Azt hazudtam neki hogy találkozhassak vele de igazából nem volt a hasamba semmi. De ő csak mondta a magáét hogy ráhibáztam mert tényleg kiválasztott vagyok csak én nem tudok erről. Na mindegy beszálltam a kocsijába a szemem nem kötötte be amit érdekesnek tartottam mert mindenkinek állítólag beköti a szemét. Nekem nem kötötte be meg is kérdeztem mért nem de nem válaszolt semmit és behajtott egy erdőbe kurva sötét volt föld úton mentünk aztán megálltunk a semmi közepén mondta megérkeztünk kiszállás. Kiléptem és nem volt sehol semmi csak fák most se tudom hol a faszomba vitt sötét volt csak annyit láttam amit a kocsija fényszórója világított. Fa volt mindenhol meg bokor. Bezárta a kocsit bekapcsolt egy elemlámpát arra kért menjek vele. Nemet mondtam és elkezdi látni akartam valamit most itt az alkalom erre én mentem és bementünk egy bokorba közvetlenül utána kellett menni azt mondta ne mellette menjek mert akkor megharapja valami a lábamat és az elég fájdalmas lenne. Na mentem utána és megáltunk egy helyen ahol volt fából egy ajtó a földbe és lakat volt rajta azt kilakatolta kinyitotta abba kellett lemenni én utána mentem lefelé kellett menni magunk után vissza bezárta azt az ócska fa kaput. Mentünk lefelé volt vagy 20 m mély. Lent jó meleg csapott meg ahoz képe
Kategóriák Állat
Feltöltve: 4122 napja | Feltöltötte:
Hossz: 6:33 | Megnézve: 12903 | Hozzászólás: 0
Oldalak: [1]  2

E-mail    |   Rólunk    |   Segítség   |   Hirdetés   |   Használati feltételek   |   Adatvédelmi nyilatkozat
Copyright © 2006 Powered By www.webtar.hu. Minden jog fenntartva.
Partnerek: www.micropay.hu | www.netrandi.hu | www.ingyenweb.hu | www.licit.hu | www.napivicc.hu | www.cset.hu | www.pets.hu | www.hirlap.com | www.movar.hu | www.webtar.hu